top of page

WIE

Hey, ik ben Katrien

Merkverteller voor B2B-bedrijven die durven

Ik ben er voor bedrijven die kritisch durven kijken naar hun merk.
Die niet langer de geijkte paadjes willen volgen.
En die voor een beetje opschudding willen zorgen in hun sector.
Ik help ze door uit te zoeken wie ze zijn en hoe dat dan klinkt.
Zodat hun boodschap binnenkomt en klanten eindelijk denken:
hey, dat is een merk dat mij begrijpt en tegen mij spreekt als een mens. 

Fotofolies x oftochzoiets-84.jpg

Ik bouwde strategisch mee aan grote merken die een nieuwe wind nodig hadden en kleine merken die nog maar net kwamen piepen. Waar jij vandaag ook staat, ik begrijp de grotere zakelijke context waarin de stem van je merk een plek heeft.

 

En ik schreef voor Colruyt Group, voor verschillende bureaus en voor een hele reeks schone bedrijven - dus ik praat niet alleen maar over wat woorden voor je merk kunnen doen, ik heb er zo'n 6.665.360 bij elkaar geschreven.

 

Ik werk graag samen met B2B-bedrijven uit de meest uiteenlopende sectoren, van financiën en food tot bouw en gezondheid - zo kan ik onbevangen kijken naar jouw niche. 

Fancy marketing jargon is niet mijn ding. Ik hou het liever eenvoudig. Zo zijn we zeker dat we over dezelfde dingen spreken. 

 

Tussen de bedrijven door schrijf ik aan een boek. Omdat ik naast de verhalen van de bedrijven die ik help, ook een eigen verhaal te vertellen heb. 

  

Ik ben mama van twee tieners, dus ik ben het gewoon om te werken met koppige, afgeleide, onwillige mensen die altijd denken dat ze het beter weten (verder zijn het echt schatjes). Maar als het kan, werk ik vooral graag samen met merken die het wat kan schelen. 

bottom of page