top of page

WAT

Merkpositionering, merkboodschap en merkstem voor B2B-bedrijven die hun eigenheid strategisch willen inzetten. Jeweetwel, zodat je niet klinkt als al de rest (professioneel en klantvriendelijk, geeuw). En vooral: zodat de juiste klanten zonder twijfel voor jouw oplossing kiezen.

Omdat je verhaal 100% klopt.  

Merkpositionering

Je bedrijf is uniek in zijn soort – en je positionering zou dat ook moeten zijn. Vertel een uniek verhaal over wat jij anders doet dan je concurrenten. Zodat je als bedrijf je eigen plek kan innemen op de markt. Own your story!

*Analyse van je huidige merkpositionering 

*Ontwikkelen of aanscherpen van je merkpositie

Merkboodschap

Een boodschap die meteen duidelijk maakt aan je doelgroep waarom jouw oplossing ertoe doet. En die de link legt tussen jouw aanbod en de wereld van je klanten. Zodat ze niet kunnen wachten om met je bedrijf samen te werken.

*Analyse van je huidige merkboodschap

*Ontwikkelen van een onderscheidende merkboodschap

*Creatie van je merkverhaal/pitch

Merkstem

Woorden. Je website, nieuwsbrief en socials staan er vol van. Maar zit er een lijn in hoe je merk spreekt? Enneuh, heeft het persoonlijkheid? Tem je merkstem en maak impact met je woorden. Elke keer opnieuw.  

*Analyse van je huidige tone of voice (hoe consistent spreekt je bedrijf?)

*Creatie van een eigen tone of voice

*Opstellen van een 'huistaalboek'

*Training voor je team

 

I want it all

Wil je ineens een grote stap vooruit zetten met je bedrijf door meer impact te maken met je woorden?

bottom of page